2011 was een bijzonder jaar voor Kabelnoord, met een verhuizing naar een nieuw pand en een sterke groei in het aantal abonnementen. Het bedrijf noteerde in het aantal 3-in-1 combinatiepakketten een recordstijging van 33% ten opzichte van het jaar er voor. Ook het aantal zakelijke contracten steeg flink in 2011. Dit staat vermeld in het jaarverslag over 2011, dat binnenkort door de aandeelhouders van Kabelnoord wordt vastgesteld.
“Steeds meer mensen stappen zonder problemen over, ervaren onze producten en laten hun mening in hun omgeving weten. Mond-tot-mondreclame zorgt voor het grootste deel van de toename en dat is erg positief” aldus directeur Geelhoed.
De totale omzet in 2011 was 8% hoger dan in 2010. Omdat de kosten ook evenredig stegen, was het resultaat voor belasting van ruim €700.000 nagenoeg gelijk aan het resultaat over 2010.
In 2011 werd ook 20% meer geïnvesteerd dan in het jaar ervoor. Kabelnoord werkt daarvoor bij voorkeur samen met regionale bedrijven Ook werkte het bedrijf weer mee aan een aantal niet-commerciële projecten voor versterking van de regio en biedt het stageplaatsen voor zowel MBO- als HBO-studenten.
In 2012 heeft Kabelnoord een nieuwe huisstijl geïntroduceerd. Verder gaat het bedrijf dit jaar een nieuwe vorm van televisiekijken introduceren, waarbij de klant veel meer zelf kan bepalen wanneer een programma bekeken wordt.
Dit is een reclame: deze tekst is niet geschreven door de RTV NOF redactie.