DOKKUM – Ruim een jaar na de start van Geen Saus, breidt het marketingbureau uit met de komst van Genna Visser als derde compagnon. Sinds september maakt Genna onderdeel uit van het team en neemt zij projectmanagement en contentcreatie voor haar rekening. Dit stelt Geen Saus in staat om door te groeien en de uitvoering van hun marketingactiviteiten voor klanten nóg beter te stroomlijnen.
Geen Saus, opgericht door Annemijn Filius en Femke Dijkstra, heeft vanaf de start een sterke positie opgebouwd in het ondersteunen van ondernemers met onderscheidende marketingstrategieën. Vanuit hun vestiging in het Druivenstraatje in Dokkum, werkt het bureau voor klanten door heel Nederland en heeft het inmiddels ook een eerste internationaal project opgepakt. Ook de merken van kapsalon Subliem en restaurant Ode in Dokkum zijn van de hand van Geen Saus.
“Veel van onze klanten hebben behoefte aan doorlopende ondersteuning bij contentcreatie en het beheer van social media kanalen, websites en campagnes,” legt Annemijn uit. “Genna is een fantastische projectmanager en contentstrateeg en zal daarom de uitbreiding van onze marketing-ondersteunende tak op zich nemen.” Femke vult aan: “Dankzij de komst van Genna kan ook de strategische tak van Geen Saus verder groeien. We hebben inmiddels een heel aantal toffe merken en merkstrategieën ontwikkeld en dat smaakt naar meer!”
Elke compagnon brengt haar eigen expertise mee: Genna doet projectmanagement en contentcreatie, Femke is met name verantwoordelijk voor klantcontact en PR, en Annemijn zorgt als creatief dat de visuele aspecten van elk project naadloos aansluiten op de strategie en de boodschap van de klant. Fotograaf Anna Groenia huurt een werkplek in het pand van Geen Saus en wordt veel door hen ingehuurd. Daarnaast werkt het marketingbureau met een flexibele schil van zzp’ers, experts op het gebied van online marketing, webontwikkeling en video, zodat klanten altijd over de juiste kennis beschikken.